Palvelumuotoilulla entistä asiakaslähtöisempää toimintakulttuuria
Palvelumuotoilu on ihmisläheistä tekemistä, innovointia ja yhdessä kehittämistä. Mukavinta on, että palvelumuotoilun osia voi ottaa helposti käyttöön, olit sitten johtoasemassa tai taustajoukoissa. Palvelumuotoilu ei ole rakettitiedettä vaan palvelun kehittämistä ihmisläheisesti.
Palvelumuotoilun ABC
Palvelumuotoilussa asiakas tuodaan kehittämisen keskiöön. Palvelumuotoilua voi hyödyntää parempien tuotteiden ja palveluiden kehittämisessä.
Palvelumuotoilun ABCHyödyt yritykselle
Miten oma yrityksesi voisi hyötyä palvelumuotoilusta näinä äärimmäistä sitkeyttä ja ketteryyttä vaativina aikoina?
Hyödyt yrityksellePalvelupuntari
Mittaa palveluliiketoimintasi lähtötaso helppokäyttöisellä ja informatiivisella Palvelupuntarilla.
PalvelupuntariKaipaatko apua alkuun pääsemiseksi?
PAMU Savonlinna hankkeen asiantuntijat auttavat yritystäsi mielellään palvelumuotoilun käyttöönotossa.