Palvelumuotoilu

Palvelumuotoilulla entistä asiakaslähtöisempää toimintakulttuuria

Palvelumuotoilu on ihmisläheistä tekemistä, innovointia ja yhdessä kehittämistä. Mukavinta on, että palvelumuotoilun osia voi ottaa helposti käyttöön, olit sitten johtoasemassa tai taustajoukoissa. Palvelumuotoilu ei ole rakettitiedettä vaan palvelun kehittämistä ihmisläheisesti.

Palvelumuotoilun ABC

Palvelumuotoilussa asiakas tuodaan kehittämisen keskiöön. Palvelumuotoilua voi hyödyntää parempien tuotteiden ja palveluiden kehittämisessä.

Palvelumuotoilun ABC

Hyödyt yritykselle

Miten oma yrityksesi voisi hyötyä palvelumuotoilusta näinä äärimmäistä sitkeyttä ja ketteryyttä vaativina aikoina?

Hyödyt yritykselle

Palvelupuntari

Mittaa palveluliiketoimintasi lähtötaso helppokäyttöisellä ja informatiivisella Palvelupuntarilla.

Palvelupuntari

Kaipaatko apua alkuun pääsemiseksi?

PAMU Savonlinna hankkeen asiantuntijat auttavat yritystäsi mielellään palvelumuotoilun käyttöönotossa.

Ota yhteyttä